3 comments on “Frukost-mättande, hälsosam och helst vacker också

  1. Oj, vad sugen jag blir nu! Jag brukar också äta oopsies till frukost, de andra bröden har jag faktiskt inte testat. Jag tror inte jag skulle kunna hålla mig till bara EN enda skiva bröd, så därför är det bäst att låta bli helt och hållet. 🙂

  2. Jag brukar äta oopsies eller nåt av dessa fröbröd typ varannan vka och så yoggi med grynost varannan för att variera lite. Fast nu har jag just börjat läsa en bok som kanske ändrar mina vanor helt. Det blir nästa inlägg;)

  3. Pingback: Mera fröbröd till frullen « Hjärtats hem

Kommentera

